خرید از وک شاپ چگونه است؟

مراحل خرید از سایت “وک شاپ” با کلیک کاربر روی گزینه ثبت نام آغاز می‌شود. پس از انجام مراحل ثبت نام اولیه که تنها با یک شماره موبایل قابل انجام است. کاربر کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد صفحه پرداخت می‌شود، سپس متناسب با شرایط خود یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب می‌کند و مراحل بعدی فرآیند خرید را تکمیل می‌نماید.

آیا بدون ثبت نام در سایت وک شاپ، امکان خرید وجود دارد؟

خیر، برای خرید و ارسال محصولات به اطلاعات کاربر نیاز می‌باشد.

آیا شرایط ویژه برای خرید کالا و محصولات به‌صورت عمده و برای سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود دارد؟

بله، برای مقادیر زیاد خرید کالا و محصولات و به‌صورت عمده برای افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها تخفیفات و شرایط برخورداری از قیمت همکار با توجه به حجم سفارش در نظر گرفته خواهد شد. بدین منظور هماهنگی‌های لازم را از صفحه تماس انجام دهید.

آیا امکان دارد کالا را با مراجعه حضوری خریداری کرد؟

بله امکان خرید حضوری نیز با مراجعه به دفتر کارخانه که آدرس آن در صفحه تماس با ما درج شده است وجود دارد، اما به‌دلیل حجم زیاد کالا و تعدد انبارهای ما که در چند مکان و شهر مختلف مستقر است، امکان مشاهده و خرید حضوری تمامی کالاها وجود ندارید. لذا جهت جلوگیری از اتلاف وقت، ازدحام در دفتر کارخانه و همچنین صرفه‌جویی در هزینه و آرامش در خرید؛ جهت رفاه حال شما فروشگاه سایت وک شاپ را ایجاد نموده تا بتوانید از هرکجا به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سایت وک شاپ، محصولات را بررسی، انتخاب، مقایسه و خرید نمایید.

آیا می‌توان سفارشات خرید از فروشگاه را تلفنی انجام داد؟

خیر، کاربران گرامی بایستی وارد سایت “وک شاپ” شده و مراحل خرید را بعد از ورود به حساب کاربری به انجام برسانند. ثبت نام در سایت بسیار ساده و سریع قابل انجام است، تنها با یک شماره موبایل و دریافت و ورود کد فعال سازی در فرم مربوطه.

آیا امکان خرید کالا و ارسال برای شخص دیگری وجود دارد؟

بلی، کاربران گرامی می‌توانند مراحل خرید را مطابق فرایند آن در فروشگاه طی نموده و در بخش آدرس گیرنده کالا، نام و آدرس خود یا شخصی دیگر را اعلام نمایند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال باتوجه به شرایط سفارش، شهر تحویل و روش ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش در سبد خرید به آگاهی مشتریان گرامی می‏‌رسد. البته در حال حاضر کلیه سفارشات به‌صورت پس کرایه (پرداخت هزینه ارسال کالا در مقصد) انجا می‌شود.

آیا هزینه دیگری غیر از پرداخت هزینه سفارش‌ها به خریدار تعلق می‌گیرد؟

فقط هزینه ارسال کالا و گاهی مالیات بر ارزش افزوده (برای برخی کالاها) به هزینه‌ اولیه‌ اضافه می‌شود و هیچ هزینه‌ اضافه‌ دیگری افزوده نمی‌شود.

سفارشات به چه روش‌هایی تحویل داده می‌شود؟

ارسال کالا به سراسر کشور با توجه به مقدار آن (وزن و حجم)، شرایط محل تحویل و به انتخاب مشتری، به روش‌های تیپاکس و باربری به‌صورت پس کرایه یا سایر روش‌های ارسال انجام می‌شود.

آیا می‌توان سفارشاتی که با پست یا تیپاکس ارسال شده را رهگیری کرد؟

بله، برای رهگیری سفارشات ارسالی با پست پیشتاز یا تیپاکس می‌توانید کد رهگیری پیامک شده‌ی مرسوله که برای شما ارسال شده است را از طریق قسمت رهگیری در سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به آدرس tracking.post.ir یا قسمت رهگیری در سامانه شرکت تیپاکس به آدرس tipaxco.com وارد کنید و از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

بعد از درخواست خرید (ثبت کامل سفارش) چه زمانی طول می‌کشد تا سفارش‌ها به مشتری تحویل داده شود؟

تحویل کالا به خریداران بر اساس نوع کالا، مقدار سفارش، انتخاب روش ارسال و شهر محل تحویل بین ۱ تا ۵ روز کاری به دست خریدار خواهد رسید.

اگر خریدار در زمان تحویل کالا در محل حضور نداشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

کالا به انبار “وک شاپ” مرجوع گردیده و هزینه‌های مرجوعی و ارسال مجدد از خریدار دریافت می‌گردد.

شرایط استفاده از گارانتی/مرجوعی کالا به چه صورت است؟

از » این لینک می‌توانید شرایط گارانتی/مرجوعی کالا را مطالعه نمایید.