با توجه به اینکه تضمین کیفیت، رعایت مشتری‌مداری و اعتمادسازی بیشتر، از اهداف اصلی تاسیس وک شاپ است؛ همچنین تاکید بر عرضه‌ی محصولات متنوع، باکیفیت و کارآمد جزو باورها و الزامات ماست. بنابراین ضمن فراهم نمودن شرایط برای بازپس‌گیری (مرجوعی) برخی از کالاها و محصولات ارسال شده به مشتری، این حق را نیز برای خود محفوظ می‌دانیم تا کالاها و محصولاتی را به‌عنوان مرجوعی نپذیریم. بویژه قطعات برشی مانند شفت، پروفیل، شفت پایه دار، ریل و… به هیچ عنوان پس از برش و آماده‌سازی قابلیت مرجوع کردن و یا تغییر سایز ندارد.

شرایط ضمانت بازگشت کالا و محصولات

۱- مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود

اگر مشتری ثبت سفارش کالا یا محصول مورد نظر خود را انجام دهد و با پشتیبانی و یا بخش خدمات پس از فروش، تماس بگیرد و ارسال را لغو نماید ؛ در این صورت اگر سفارش تا آن زمان ارسال نشده باشد (در وضعیت آماده به ارسال نباشد) می‌تواند کالای جایگزین دیگری انتخاب کند و یا استرداد وجه خود را درخواست نماید (لازم به ذکر است که زمان ارسال کالا بین ۱ الی 4 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد).

۲- کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد

– وجود مغایرت در کالای ارسالی، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت آن، به بخش خدمات پس از فروش وک شاپ از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به آدرس info@vekshop.ir اطلاع داده شود.
– کلیه کالاها پیش از ارسال، تست و به خوبی بسته‌بندی شده و برایتان ارسال می‌گردد. به هر حال در صورتی که کالای دریافتی توسط شما با مشخصات کالای ثبت شده در سایت وک شاپ مغایرت داشته باشد، و یا اشتباهی در ارسال بوجود آمده باشد. تنها در این شرایط، محصول تعویض و یا به درخواست مشتری وجه آن استرداد می‌شود.
– در صورتی‌که مغایرت‏‌، در لحظه تحویل کالا به مشتری توسط مامور پست یا غیره قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی و ارسال مجدد به دفتر فروشگاه بازگردانده شود.
– تمامی نواقص و اشکالاتی که در اثر هرگونه حمل و استفاده نادرست از کالا و محصولات، پس از تحویل به مشتری ایجاد شده باشد، شامل شرایط ضمانت بازگشت کالا و محصولات نمی‌باشد.

۳- کالای خریداری شده در زمان حمل و نقل، آسیب ‌دیده باشد

– همانطور که در بند 2 بیان شد، تمامی کالاها پیش از ارسال توسط کارشناسان ما تست، بسته‌بندی و بعد ارسال می‌گردد. ما تمامی مرسولات را هنگام ارسال برای مشتریان‌مان بیمه می‌نماییم تا در صورتی که خطایی از سمت شرکت حمل و نقل بوجود بیاید که این امر باعث بروز خسارت گردد، آنها پاسخگو باشند.
– به‌طور کلی با توجه به تست و بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، و بیمه بودن آنها؛ تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ”وک شاپ“ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی که مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل است ندارد.
– البته در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل کالا به مشتری توسط مامور پست یا غیره قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا برای بررسی و ارسال مجدد به ”وک شاپ“ بازگردانده شود.

۴- گارانتی محصولات

– گارانتی محصولات وک شاپ منوط به ضمانت و گارانتی شرکت تولید/ وارد/ و گارانتی‌کننده است. لذا برخی محصولات مانند قطعات برش خورده همانطور که در بالا شرح داده شد شامل گارانتی نمی‌باشد.
– محصولاتی که دارای گارانتی هستند، در صفحه همان محصول در خصوص گارانتی آنها توضیحات لازم نوشته شده است.

روش بازگرداندن کالای مرجوعی به وک شاپ

  • ۱- خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش ”وک شاپ“ تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.
  • ۲- از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش خدمات پس از فروش وک شاپ، خودداری کنید.
  • ۳- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری (که مربوط به شرکت حمل و نقل نباشد)، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش وک شاپ برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است. در صورت انصراف از خرید در این مرحله، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان وک شاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • ۴- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، کیسه و یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا صفحه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
  • ۵- تاکید می‌شود که فاکتور همراه کالا ارسال، و پشت آن مسئله و توضیحات لازم نوشته شود.
  • ۶- برای بازگرداندن کالا از ارسال معمولی (با بیمه) تیپاکس استفاده نمایید. هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از تیپاکس به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال آن هزینه‌ها ندارد. قابل ذکر است که هزینه تیپاکس با ارائه فاکتور و قبض شرکت تیپاکس مٌهرشده بر اساس تعرفه‌ها و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش، به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • ۷- کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
  • ۸- کالای خریداری شده مرجوعی خود را به آدرس مندرج در بخش تماس (پس از هماهنگی‌های لازم با بخش خدمات پس از فروش) برای ما ارسال کنید.